یکی از چالش های همیشگی مصرف کنندگان ضد آفتاب، ایرانی یا خارجی بودن آن است. برخی از برندهای برتر ضد آفتاب خارجی دارای سابقه طولانی در این زمینه هستند که توانسته‌اند در سطح جهان خود را مطرح کنند. در این مقاله از گیسومد تلاش کرده‌ایم تا با معرفی برندهای برتر ضد آفتاب خارجی، پرفروش ترین و محبوب ترین ضد آفتاب های پوست چرب خارجی را به خوبی بشناسید.

 

آنچه در این مطلب می خوانید پنهان

قیمت و خرید ضد آفتاب پوست چرب خارجی

یکی از پرفروش ترین ضد آفتاب های خارجی بدون شک ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب می‌باشد. رعایت دقیق میزان چربی استفاده شده در این ضد آفتاب ها موجب شده است تا بتوانید بدون احساس سنگینی بر روی پوست خود و بدون بروز جوش و لک از پوست خود در برابر اشعه های مضر افتاب محافظت کنید. با توجه به اهمیت مقابله با تمامی اشعه های ماورابنفش خورشید، بسیاری از ضدآفتاب‌های خارجی به صورت طیف گسترده تولید می‌شوند که یک مزیت بزرگ برای هر ضدآفتابی می‌باشد. همچنین برخی از بانوان با توجه به اینکه در محیط خارج از خانه فعالیت زیادی دارند نیاز به یک ضد آفتاب خارجی رنگی دارند که در ادامه همین مقاله ضد آفتاب خارجی رنگی برای پوست چرب را برای شما با ذکر ویژگی های آورده‌ایم.

 

کرم ضد آفتاب اون +Avene SPF50 مدل CLEANANCE  برای پوست چرب و جوش‌دار

ضد آفتاب اون

ضد آفتاب اون مدل CLEANANCE به خوبی از پوست شما در برابر اشعه های مضر uva , uvb خورشید محافظت می ‌کند. این ضد آفتاب فرانسوی دارای خواص آنتی اکسیدان است و بدون برجای گذاشتن آثار سفیدی بر روی پوست مانع از آسیب های ناشی از اشعه های خورشید می‌شود. این محصول یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب و جوشدار می باشد که با کنترل چربی پوست از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند.

مهم ترین ویژگی های ضد آفتاب اون مدل CLEANANCE 

محافظت بالا در برابر اشعه های مضر خورشید

کنترل کننده چربی پوست

دارای خواص آنتی اکسیدان

بدون برجای گذاشتن رد سفیدی

ضد جوش

ایجاد جلوه ای مات و طبیعی


ضد آفتاب رنگی لاروش پوزای مدل آنتلیوس مخصوص چرب، آکنه دار و حساس حجم 50 میل

ضد آفتاب پوست چرب خارجی رنگی لاروش پوزای La Roche Posay مدل آنتلیوس

ضد آفتاب لاروش پوزای با توجه به ++++PA که دارد نشانگر این است که به خوبی از پیری پوست جلوگیری می کند و همچنین با SPF50 خود محافظت خوبی از سوختگی پوست شما انجام می دهد. ضد آفتاب خارجی لاروش پوزای تولید کشور فرانسه است و کاملا ضد آب و ضد تعریق می باشد. ضد آفتاب لاروش پوزای کاملا سبک بوده و با توجه به اینکه حاوی رنگ دانه است می توانید از آن به عنوان کرم پودر سبک، در آرایش روزانه خود استفاده کنید.همچنین این ضد آفتاب غیر چرب بوده و ضد سوزش چشم می باشد. کرم ضد آفتاب لاروش پوزای مناسب پوست چرب، آکنه دار و حساس می باشد.

مهم ترین ویژگی ضد آفتاب لاروش پوزای:

حجم 50 میل

محافظت بسیار بالا از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید

ضد آب و ضد تعریق، کاملا سبک و حاوی رنگدانه

قابل استفاده برای مصرف روزانه،غیر چرب و ضد سوزش چشم


ضد آفتاب Dry Touch بی رنگ کلارنس Clarins مخصوص پوست چرب SPF50 حجم 50 میل

ضد آفتاب Dry Touch بی رنگ SPF50 کلارنس

ضد آفتاب Dry Touch کلارنس دارای spf50 است که نشان می دهد یک ضد آفتاب خارجی خوب برای مقابله با آفتاب سوختگی می باشد. ضد آفتاب کلارنس یکی از با کیفیت ترین و بهترین کرم های ضد آفتاب پوست چرب خارجی محسوب می‌شود که دارای خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی به پوست است و با بافتی نرم و بدون ایجاد حس چسبندگی می تواند از پوست ما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کند. عصاره آلوئه ورا در این کرم ضد آفتاب خوب خارجی مخصوص پوست چرب موجی شده است که دارای خاصیت ضد التهاب و التیام بخش باشد.

مهمترین ویژگی های ضد آفتاب Dry Touch کلارنس

محافظت بالا در برابر اشعه های uva , uvb خورشید

ایجاد جلوه مات و طبیعی بر روی پوست

حاوی آنتی اکسیدان برای مقابله با رادیکال های آزاد

عدم احساس چسبندگی

رفع التهاب و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی


ضد آفتاب فلوئیدی بایونکس bionnex مدل preventina  مخصوص پوست چرب +SPF 50

ضد آفتاب پوست چرب خارجی فلوئیدی بایونکس

در بین بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب و جوشدار یکی از پرطرفدار ها ضد آفتاب فلوئیدی پوست چرب بایونکس است. این ضد آفتاب خارجی خوب محصول کشور سوئد است که برای آقایان و خانم ها قابل استفاده است. از نکات ویژه آن عدم استفاه از پارابن است که ممکن است برای برخی ها دچار حساسیت بکند. ضد آفتاب فلوئیدی بایونیکس با spf50 به خوبی از پوست شما در مقابل اشعه مضر uvb محافظت کرده و از آفتاب سوختگی جلوگیری می‌کند.

مهمترین ویژگی های ضد آفتاب فلوئیدی پوست چرب بایونکس

قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

فاقد پارابن

مناسب پوست چرب، مختلط و حساس

محافظت در برابر اشعه uvb و جلوگیری از آفتاب سوختگی


لوسیون ضد آفتاب التا مد SPF 46

لوسیون ضد آفتاب التا مد SPF 46

بدون شک یکی از بهترین ضد آفتاب های خارجی پوست چرب و آکنه ای همین ضد آفتاب التا مد است. لوسیون ضد آفتاب Elta MD دارای فرمولاسیون فاقد چربی می‌باشد که به خوبی از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.همچنین این ضد آفتاب خارجی خوب پوست چرب دارای ترکیبات التیام بخش و تسکین دهنده است. این ضد آفتاب حاوی نیاسینامید است که قرمزی ناشی از آکنه، اگزما را از بین می برد. لوسیون ضد آفتاب التا مد فاقد پارابن، عطر و ترکیبات شیمیایی مضر است که موجب می‌شود برای مصرف کننده هیچگونه حساسیتی ایجاد نشود

مهمترین ویژگی های لوسیون ضد آفتاب التا مد

فاقد چربی

فاقد پارابن و عطر

حاوی نیاسینامید

حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان

محافظت در مقابل اشعه های uva , uvb

 


فلوئید ضد آفتاب وت فورس SPF 50 الارو حجم 50 میل

فلوئید ضد آفتاب وت فورس SPF 50 الارو

برند الارو یک برند فرانسوی است که تحت لیسانس شرکت الارو در ایران توسط شرکت آریان کیمیا تک تولید می شود. فلوئید ضد آفتاب خارجی الارو موجب دارای ترکیباتی است که موجب آبرسانی پوست شده و با دارا بودن ویتامین B5 موجب جلوگیری از چین و چروک پوست و پیری زودرس می شود. ضدآفتاب فلوئیدی الارو از پوست شما در برابر اشعه های مضر UVA,UVB به خوبی محافظت کرده و از بروز بیماری های پوستی از جمله سرطان پوست جلوگیری میکند. از آنجایی که فلوئید نسبت به کرم میزان چربی بسیار کم تری دارد برای پوست های چرب و جوش دار و مختلط انتخاب مناسبی است. اگر به دنبال یک ضد آفتاب خارجی و قیمت مناسب میگردید یکی از بهترین گزینه ها ضد آفتاب فلوئیدی خارجی الارو می باشد.

مهم ترین ویژگی ضد آفتاب فلوئیدی الارو:

حجم 50 میل

آبرسانی قوی به پوست، جلوگیری از ایجاد جوش

بافت نرم و سبک،فاقد پارابن و اسانس

کنترل چربی پوست، پیشگیری از پیری و لک پوست


امولسیون ضد آفتاب کلینانس SPF30 اون  مخصوص پوست های چرب و دارای جوش حجم ۵۰ میل

ضد آفتاب پوست چرب خارجی کلینانس SPF30 اون

ضد آفتاب کلینانس اون به صورت اختصاصی مناسب پوست های چرب و جوش دار تولید شده است. این ضد آفتاب خارجی دارای بافت کاملا سبک است و فاقد چربی بوده و از همین رو مناسب پوست چرب می باشد. ضد آفتاب خارجی کلینانس اون با توجه به اینکه از اشعه های مضر UVA,UVB محافظت می کند یک ضد آفتاب طیف گسترده محسوب می شود. از این رو از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی و چین و چروک پوست و سرطان پوست محافظت می کند. ضد آفتاب کلینانس اون ساخت کشور فرانسه است و از ویژگی های بارز این ضد آفتاب این است که آنتی باکتریال بوده و ضد حساسیت می باشد. قیمت ضد آفتاب خارجی اون را می توانید با کلیک  بر روی باکس بالا مشاهده کنید.

مهم ترین ویژگی امولسیون ضد آفتاب کلینانس SPF30 اون :

حجم 50 میل

ساختار سبک و فاقد چربی، فاقد پیگمان های رنگی کومودون زا

ضد التهاب و آنتی باکتریال، محافظت بسیار بالا از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید

کنترل کننده چربی پوست، حاوی روغن دانه کدو

 

 

 

مهم ترین نکات خرید ضد آفتاب پوست چرب خارجی

برای خرید بهترین ضد آفتاب خارجی پوست چرب باید نسبت به برخی از نکاتی که در تولید آنها رعایت شده آگاهی داشته باشید. چنانچه این نکات مهم و ساده را رعایت نکنید ممکن است با هزینه بالا اقدام به خرید بهترین مارک ضد افتاب خارجی برای پوست چرب بکنید ولی در نهایت بازهم پوست شما دچار جوش، لک و روزنه شود. پس لطفا با دقت موارد زیر را مطاله کنید و در خرید خود رعایت کنید.

SPF و تاثیر آن در ضد آفتاب خارجی

این عدد نشان دهنده میزان محافظت از پوست در برابر اشعه UVB خورشید است. یکی از مهمترین موارد در خرید بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب همین عدد SPF است که عدد بالای ۳۰ توسط تمام متخصصین پوست توصیه شده است. هر چه این عدد بالاتر باشد یعنی اینکه برای خرید بهترین ضدآفتاب خارجی باید کمی بیشتر هزینه کنید. معمولا اگر این عدد بین ۳۰ الی ۵۰ باشد به خوبی از پوست شما محافظت خواهد کرد و نیازی نیست هزینه بیشتری را بپردازید.

PA در ضد آفتاب خارجی باید چند باشد؟

یکی از امواج مهم ماورابنفش خورشید که هر روز وارد پوست ما می‌شود و موجب چین و چروک در پوست ما می‌شود اشعه UVA است. برای مقابله با آثار مخرب این اشعه ترکیباتی برای مقابله با آن در ضد آفتاب های استفاده می‌کنند که میزان محافظت را با PA نشان می‌دهند. زمانی که قصد خرید بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب خارجی را دارید بهتر است به میزان PA آن دقت داشته باشید. عدد PA در بهترین ضد آفتاب های خارجی معمولا بین ++ و ++++ می‌باشد.

چرا باید ضد آفتاب خارجی پوست چرب طیف گسترده استفاده کنیم؟

در بین ضد آفتاب های خارجی برخی از آنها فقط در مقابل UVB از پوست شما محافظت می‌کنند. بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب باید بتواند از هر دو اشعه UVA , UVB از پوست محافظت کند. چنانچه ضد آفتاب خارجی دارای این مشخصات باشد، ضد آفتاب طیف گسترده گفته می‌شود. اگر می‌خواهید در مورد ضد آفتاب طیف گسترده اطلاعات بیشتری بدست بیاورید از شما دعوت می‌کنیم مقاله (پاسخ آسان به ضد آفتاب طیف گسترده چیست؟) را مطالعه بفرمائید.

آیا ضد آب بودن ضد آفتاب های خارجی واقعیت دارد؟

اگر شما جزء افرادی هستید که زیاد عرق می‌کنید یا اینکه اهل شنا کردن هستید یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب به آن دقت کنید، ضد آب بودن است. برخی از بهترین مارک های ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب این ادعا را دارند که قدرت ضد آب بودن بالایی دارند در صورتی که به طور کامل ضد آب نیستند. معمولا ضد آفتاب های خارجی بین ۴۰ الی ۸۰ درصد ضد آب هستند.

رده سنی و تاثیر آن در خرید بهترین کرم ضد آفتاب خارجی چیست؟

پوست کودکان بخاطر حساسیت بیشتر از نظر ترکیبات سازنده با ضد آفتاب بزرگسالان کمی متفاوت می‌باشد. در خرید ضد آفتاب ایرانی یا خارجی باید به سن مصرف کننده دقت کافی را داشته باشید.

چرا باید در خرید بهترین مارک ضد افتاب خارجی به جنسیت توجه کنم؟

ترکیبات سازنده ضد آفتاب های آقایان با خانم ها کمی متفاوت است. در نتیجه برای خرید بهترین ضد آفتاب خارجی پوست چرب به آقا یا خانم بودن مصرف کننده دقت داشته باشید. برخی از ضد افتاب های خارجی برای آقایان و خانم ها به صورت مشترک قابل استفاده می‌باشد و برخی از آنها نیز به صورت اختصاصی تولید می‌شوند.

آیا در ترکیبات بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب از اکسی بنزون استفاده می‌شود؟

در تولید بهترین ضد افتاب های خارجی از ترکیبات مختلفی استفاده می‌شود که برخی از این ترکیبات ممکن است در بعضی از افراد ایجاد مشکلاتی مثل التهاب و قرمزی کند. مهم ترین ترکیباتی که باعث بروز چنین حساسیت هایی می‌شوند اکسی بنزون و پارابن هستند که بهتر است از بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب و جوشدار که فاقد این دو ترکیب هستند استفاده کنید.

به رنگی یا بی رنگ بودن در خرید ضد افتاب خوب خارجی دقت داشته باشید

ضدافتاب بی رنگ برای همه افراد امکان پذیر است اما برخی از خانم ها به صورت روزانه آرایش می کنند که می‌توانند از ضد آفتاب رنگی برای زیر سازی آرایش خود استفاده کنند. برای خرید بهترین ضد آفتاب رنگی خارجی برای پوست چرب نیز باید رنگی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ پوست شما باشد.

 

پرفروش ترین و بهترین مارک ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب کدامند؟

اگر به فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید با انواع برندها مواجه می‌شوید که ممکن است انتخاب را کمی دشوار کند. برای انتخاب راحت تر در اینجا به برخی از پرفروش ترین و بهترین مارک های ضد آفتاب خارجی پوست چرب اشاره می‌کنیم: الارو، بایودرما، اون، ایزدین، لاروش پوزای، اریکه، اوریاژ، اوسرین، اوردینری، نیتروژنا، کلینیک،لیراک،لورال،ویشی، ایوروشه، کلارینس

 

 

سخن پایانی

استفاده از ضد آفتاب موضوعی است که به خاطر تاثیر بالای آن در زیبایی افراد باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد. استفاده از ضد آفتاب برای پوست را بهتر است به اهمیت آب برای بدن تشبیه کنیم. از همین رو خرید یک ضد آفتاب خوب برای محافظت از پوست در برابر انواع اشعه های مضر آفتاب بسیار با اهمیت است. برای خرید ضد آفتاب می توانیم ضد آفتاب خارجی یا ایرانی را انتخاب کنیم که هر کدام دارای مزایای متفاوتی هستند. در این مقاله از گیسومد ۷ مارک برتر و پرفروش ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب را به شما معرفی کردیم که اگر شما پوست چربی داشته باشید به شما کمک زیادی خواهد کرد. از شما دعوت می کنیم تا برای خرید بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب، موارد معرفی شده را با دقت مطالعه بفرمایید تا انتخاب بهتری برای پوستتان داشته باشید.

اگر سوالی در مورد خرید ضد آفتاب پوست چرب خارجی دارید در قسمت نظرات سوالات خود را بپرسید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

 

 

منبع: گیسومد https://gisomod.com

 

 

0/5 (0 نظر)