کمی سخت است باور کنیم زمانی که در فصل تابستان در منزل هستیم، بوسیله باد خنک کولر سردمان شده است، در حال دیدن فیلم مورد علاقه خود از تلویزیون هستیم و زردآلو و گیلاس می خوریم، پوستمان نیاز به ضد آفتاب دارد. بله، کاملا درست متوجه شده اید. اگر برای پوست خود اهمیت قائل هستید باید از یک ضد آفتاب خارجی یا ایرانی در طول روز استفاده کنید.

تفاوتی ندارد در فصل تابستان یا زمستان هستیم، مهم این است که با توجه به نازک و نازک تر شدن هر روز لایه اوزون اشعه های مضر آفتاب می توانند آسیب جدی تری بر روی پوست ما ایجاد کنند. اشعه های مضر فرابنفش خورشید که همه با نام آنها آشنا هستید و بر روی انواع ضد آفتاب خارجی یا ایرانی آن را دیده اید UVA , UVB هستند که می توانند انواع آسیب های پوستی و حتی سرطان پوست را برای ما ایجاد کنند.

مراقبت از پوست یک انتخاب نیست بلکه یک اجبار است و اگر روزی برای رفتن به محل کار خود یا دانشگاه دیرتان شده بود طوری که یا باید آرایش می کردید و یا ضد آفتاب بزنید حتما ضد آفتاب را انتخاب کنید. با توجه به نکات گفته شده در ادامه ۵ ضد آفتاب برتر خارجی را به شما معرفی می کنیم که می توانید از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

راهنمای خرید بهترین کرم ضد آفتاب خارجی

مهم ترین موضوع در خرید ضد آفتاب خارجی که باید توجه ویژه ای به آن داشت SPF و PA می باشد. میزان اس پی اف حفاظت از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی را تعیین می کند و میزان پی ای حفاظت از پوست شما در برابر پیری را مشخص میکند.عدد اس پی اف نشان دهنده محافظت از پوست در برابر اشعه UVB بوده و عدد پی ای نشان دهنده محافظت در برابر اشعه UVA می باشد. هر دوی آنها نیز موجب جلوگیری از سرطان پوست می شوند که نشان دهنده اهمیت این دو فاکتور در خرید ضد آفتاب خارجی است. برخی از ضد آفتاب هایی که در ادامه می بینید به ضورت فلوئید هستند که با توجه به اینکه فلوئید نسبت به کرم میزان چربی بسیار کمتری دارد برای پوست های چرب گزینه مناسب تری می باشد.

 

معرفی ۵ مدل بهترین ضد آفتاب خارجی

در ادامه این مطلب ۵ مدل از بهترین ضد آفتاب های خارجی موجود در بازار ایران را به شما معرفی می کنیم. اگر قصد خرید ضد آفتاب خارجی را دارید حتما ادامه این مقاله را بخوانید تا از بین بهترین ضد آفتاب های خارجی گزینه مناسب پوست خود را انتخاب کنید.


ضد آفتاب فیوژن واتر SPF50 ایزدین

ضد آفتاب فیوژن واتر SPF50 ایزدین

 

 

اگر یک کرم ضدآفتاب خارجی فوق العاده سبک برای فعالیت های روزانه خود می خواهید، ضد آفتاب ایزدین بهترین گزینه است. این ضد آفتاب خارجی فاقد روغن بوده و با توجه به اس پی اف 50 خود محافظت خوبی در برابر اشعه های خطرناک ماورابنفش خورشید برای پوست شما ایجاد می کند. ضد آفتاب واتر فیوژن ایزدین غیر کومدوژنیک بوده و با بافت سبک خود سرعت جذب بسیار بالایی دارد و هیچگونه ردی از خود بر روی پوست شما باقی نمی گذارد. ضد آفتاب ایزدین ضد حساسیت بوده و هیچگونه التهاب، خارش یا قرمزی بر روی پوست شما ایجاد نمی کند.همچنین فرمولاسیون این ضد آفتاب خارجی بر پایه آب می باشد. ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین برای همه نوع پوست مناسب است و یک گزینه عالی برای استفاده روزانه به عنوان آخرین مرحله از روتین پوستی و قبل از آرایش می باشد.

 

مهم ترین ویژگی ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین:

حجم 50 میل

فوق العاده سبک، فاقد روغن (OIL FREE)، بی رنگ، فاقد پارابن و الکل

غیرکومدوژنیک، دارای بافت سبک، جذب بسیار سریع، قابل استفاده برای دور چشم

بدون ایجاد آثار سفیدی بر روی پوست، بدون ایجاد حساسیت و التهاب

قابل استفاده بر روی پوست مرطوب و خشک


فلوئید ضد آفتاب وت فورس SPF 50 الارو

فلوئید ضد آفتاب وت فورس SPF 50 الارو

 

برند الارو یک برند فرانسوی است که تحت لیسانس شرکت الارو در ایران توسط شرکت آریان کیمیا تک تولید می شود. فلوئید ضد آفتاب خارجی الارو موجب دارای ترکیباتی است که موجب آبرسانی پوست شده و با دارا بودن ویتامین B5 موجب جلوگیری از چین و چروک پوست و پیری زودرس می شود. ضدآفتاب فلوئیدی الارو از پوست شما در برابر اشعه های مضر UVA,UVB به خوبی محافظت کرده و از بروز بیماری های پوستی از جمله سرطان پوست جلوگیری میکند. از آنجایی که فلوئید نسبت به کرم میزان چربی بسیار کم تری دارد برای پوست های چرب و جوش دار و مختلط انتخاب مناسبی است. اگر به دنبال یک ضد آفتاب خارجی و قیمت مناسب میگردید یکی از بهترین گزینه ها ضد آفتاب فلوئیدی خارجی الارو می باشد.

مهم ترین ویژگی ضد آفتاب فلوئیدی الارو:

حجم 50 میل

آبرسانی قوی به پوست، جلوگیری از ایجاد جوش

بافت نرم و سبک،فاقد پارابن و اسانس

کنترل چربی پوست، پیشگیری از پیری و لک پوست


ضد آفتاب رنگی لاروش پوزای La Roche Posay مدل آنتلیوس  مخصوص پوست حساس حجم 50 میل

ضد آفتاب رنگی لاروش پوزای La Roche Posay مدل آنتلیوس  مخصوص پوست حساس حجم 50 میل

 

ضد آفتاب لاروش پوزای با توجه به ++++PA که دارد نشانگر این است که به خوبی از پیری پوست جلوگیری می کند و همچنین با SPF50 خود محافظت خوبی از سوختگی پوست شما انجام می دهد. ضد آفتاب خارجی لاروش پوزای تولید کشور فرانسه است و کاملا ضد آب و ضد تعریق می باشد. ضد آفتاب لاروش پوزای کاملا سبک بوده و با توجه به اینکه حاوی رنگ دانه است می توانید از آن به عنوان کرم پودر سبک، در آرایش روزانه خود استفاده کنید.همچنین این ضد آفتاب غیر چرب بوده و ضد سوزش چشم می باشد. کرم ضد آفتاب لاروش پوزای مناسب پوست چرب، آکنه دار و حساس می باشد.

مهم ترین ویژگی ضد آفتاب لاروش پوزای:

حجم 50 میل

محافظت بسیار بالا از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید

ضد آب و ضد تعریق، کاملا سبک و حاوی رنگدانه

قابل استفاده برای مصرف روزانه،غیر چرب و ضد سوزش چشم


امولسیون ضد آفتاب کلینانس SPF30 اون  مخصوص پوست های چرب و دارای جوش حجم ۵۰ میل

امولسیون ضد آفتاب کلینانسSPF30 اون  مخصوص پوست های چرب و دارای جوش حجم ۵۰ میل

 

ضد آفتاب کلینانس اون به صورت اختصاصی مناسب پوست های چرب و جوش دار تولید شده است. این ضد آفتاب خارجی دارای بافت کاملا سبک است و فاقد چربی بوده و از همین رو مناسب پوست چرب می باشد. ضد آفتاب خارجی کلینانس اون با توجه به اینکه از اشعه های مضر UVA,UVB محافظت می کند یک ضد آفتاب طیف گسترده محسوب می شود. از این رو از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی و چین و چروک پوست و سرطان پوست محافظت می کند. ضد آفتاب کلینانس اون ساخت کشور فرانسه است و از ویژگی های بارز این ضد آفتاب این است که آنتی باکتریال بوده و ضد حساسیت می باشد. قیمت ضد آفتاب خارجی اون را می توانید با کلیک  بر روی باکس بالا مشاهده کنید.

مهم ترین ویژگی امولسیون ضد آفتاب کلینانس SPF30 اون :

حجم 50 میل

ساختار سبک و فاقد چربی، فاقد پیگمان های رنگی کومودون زا

ضد التهاب و آنتی باکتریال، محافظت بسیار بالا از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید

کنترل کننده چربی پوست، حاوی روغن دانه کدو


کرم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF100 بایودرما مناسب پوست های نرمال تا خشک حجم ۴۰ میل

کرم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF100 بایودرما مناسب پوست های نرمال تا خشک حجم ۴۰ میل

 

کرم ضد آفتاب بایودرما با SPF100 خود محافظت بسیار خوبی از پوست شما در برابر اشعه های مضر ماورابنفش خورشید دارد. این ضد آفتاب خارجی با توجه به اینکه بافت کرمی و سنگینی دارد، دارای مقداری چربی است و در نتیجه مناسب پوست های نرمال، خشک و خیلی خشک است. این ضد آفتاب با كمپلكس اختصاصی Bio Protection محافظت عمیقی از سلول های پوستی انجام می دهد. ضد آفتاب بایودرما به هیچ وجه چربی بر روی پوست شما باقی نمی گذارد و آثار سفیدی بر روی پوست شما مشاهده نمی شود. ضدآفتاب خارجی بایودرما فاقد پاربن و عطر است و دارای خاصیت ضد آب می باشد. ضد آفتاب بایودرما ساخت کشور فرانسه است و مناسب پوست های نرمال تا خشک می باشد.

مهم ترین ویژگی کرم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF100 بایودرما:

حجم 40 میل

محافظت بالا در برابر اشعه های مضر UVA,UVB، مقاوم در برابر آب و تعریق

در ۳ رنگ تیره، روشن و بی رنگ، قابلیت رطوبت رسانی به پوست و دارای بافت کاملا سبک

فاقد پارابن و مواد عطری، محافظت عمیق پوستی با كمپلكس اختصاصی Bio Protection


سخن پایانی

در این مقاله ۵ مدل بهترین ضد آفتاب خارجی را به شما معرفی کردیم که با مطالعه آنها می توانید بهترین ضد آفتاب خارجی مخصوص خود را پیدا کنید. در بین این محصولات برخی از آنها مخصوص پوست چرب بوده و برخی از آنها مخصوص پوست خشک که توصیه می شود حتما توضیحات تخصصی هر محصول را با دقت مطالعه کنید. قیمت ضد آفتاب های خارجی را با ضد آفتاب های ایرانی می توانید مقایسه کنید و با توجه به ویژگی هایی که هر کدام دارند بهترین گزینه مخصوص خود را انتخاب کنید. در این مقاله ما با جزئیات این ۵ ضد آفتاب خارجی را به شما معرفی کردیم که امیدواریم در انتخاب شما کمک کوچکی کرده باشیم.

و در پایان باید بگوییم که حتی اگر نمی توانید برای ضد آفتاب های خارجی هزینه های بالا را پرداخت کنید حتما از ضد آفتاب های ایرانی قیمت مناسب استفاده کنید. یادتان باشد که استفاده از ضد آفتاب یک امر کاملا واجب است و اگر می خواهید دچار پیری زودرس پوست یا بیماری های پوستی از جمله سرطان پوست نشوید حتما باید در طول سال از ضد آفتاب استفاده کنید.

 

 

 

برگرفته از مجله گیسومد  https://gisomod.com

4/5 (3 نظر)